رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با پیشکسوتان و بزرگان ورزش ارتش دیدار کرد

به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت و همچنین عید سعید غدیر خم، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران با 3 تن از سادات پیشکسوت ورزش ارتش دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدارها، ضمن تقدیر از مقام پیشکسوتان اظهار کرد: جامعه ورزش نیازمند حضور بزرگان و پیشکسوتان در رشته های مختلف است و باید با فراهم کردن امکانات و ساز و کارهای لازم، از وجود این افراد فرهیخته و صاحبان فکر و تجربه در پیشبرد هرچه بهتر و بیشتر ورزش و تربیت بدنی، بهره مند شد.
امیر فولادی  گفت: امروز ورزش کشور و ارتش جمهوری اسلامی مرهون تلاش، زحمات و افتخار آفرینی های بزرگمردان و پیشکسوتان این حوزه است و این قابل ارج نهادن و تقدیر است.
وی تصریح کرد: بدون شک بخش بزرگی از افتخاراتی که امروزه ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی ایران در رقابت های آسیایی، جهانی و سیزم (مسابقات نظامیان جهان) کسب می‌کنند را باید مرهون زحمات پیشکسوتان و بزرگان ورزش آجا دانست.
گفتنی است رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولین ورزش ارتش در منزل استاد سید علی اکبر حیدری قهرمان المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی و سیزم در رشته کشتی، استاد سید اسماعیل خادمیان از قهرمانان و مربیان رشته کاراته و همچنین استاد سید جعفر باورگر از مربیان و پیشکسوتان رشته شنا حضور پیدا کردند و عید غدیر خم را به این سه سید ورزشکار از خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | 1:33 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.